19.7.07

ΑΣΕΠ 2007: ΤΑ ΝΕΑ ΗΤΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ... ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΕΙΚΤΑ

Η 17 η Ιουλίου 2007 ήταν μια ευχάριστη μέρα. Έξι μήνες μετά τη δοκιμασία του ΑΣΕΠ βγήκαν τα αποτελέσματα. Τι αγωνία ήταν αυτή; Κάθε μέρα έμπαινα σε εκπαιδευτικά sites και έψαχνα για νέα. Όμως όλα ήταν φλου. Όταν τελικά ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα ήμουν εκτός σπιτιού. Μου τηλεφώνησε ο Λουκάς για να μου πει τα ευχάριστα. "Πέρασες 14η! Συγχαρητήρια!" Εννοείται πως δεν πίστευα στα αυτιά μου! Δεν περίμενα να τα είχα πάει τόσο καλά, ώστε να είμαι στους διοριστέους της πρώτης φουρνιάς...
Τώρα αγωνιώ για τη συνέχεια της ιστορίας. Πού θα υπάρχουν κενά; Θα μπορέσω να φύγω αυτή τη χρονιά ή θα ήταν καλύτερα να πάω τη δεύτερη; Οι απορίες πολλές.
Εχθές πήγα στη δευτεροβάθμια για να θέσω κάποια τέτοια ερωτήματα, αλλά δυστυχώς οι υπάλληλοι εκεί δεν είχαν την απαραίτητη ενημέρωση κι έτσι τα ερωτήματα έμειναν ψιλοαναπάντητα. Θα τη βρω όμως την άκρη, πού θα πάει;


Έχουν περάσει δυο μέρες κι όμως καμιά από τις φίλες και συμφοιτήτριές μου δεν μου τηλεφώνησε. Ανυπομονώ να τις ακούσω...


Αυτά τα σήμερα. Καλή σταδιοδρομία σε όσους τα κατάφεραν! Καλή δύναμη σε όσους ξαναδώσουν. Θα είμαι εδώ για να δώσω την οποιαδήποτε βοήθεια σε όποιον τη χρειαστεί!

5 σχόλια:

Μαρία είπε...

Συγχαρητήρια ,
μέσα από την καρδιά μου
φαντάζομαι τώρα θα έχεις αρχίσει το εκπαιδευτικό σου έργο.
Πρώτη φορά που έδωσα ήταν όταν έδωσες και εσύ αλλά ο δικός μου κλάδος "νηπιαγωγών" αδιάβαστη και εγώ επιτυχούσα , απλά και έτσι το γενάρη που μας πέρασε ξαναέδωσα έχοντας αφιερώσει ένα χρόνο διαβάζοντας.Αποτελέσματα αρνητικά χειρότερα από όταν είχα πάει αδιάβαστη... τι έφταιξε? Προφανώς δεν έκανα σωστή οργάνωση του διαβάσματος. Τώρα φθινόπωρο αναδιοργανώνομαι να δωτι θα κάνω τι έφταιξε να διορθώσω.Αυτή τη φορά θέλω να είμαι κι εγώ 14 η , 20η , 140η , 1η δεν ξέρω τι αλλά θα διοριστώ. Να είσαι πάντα καλά!

Ειρήνη Μαραγκόζη είπε...

Ο διαγωνισμός αυτός είναι μια πολύ δύσκολη υπόθεση, αλλά όχι ακατόρθωτη. Βασικά χρειάζεται πείσμα, αρκετή τύχη και χρόνο για επαναλήψεις. Ο δικός σας κλάδος, των νηπιαγωγών, μπορεί να είχε φέτος πολύ υψηλή βάση και γι' αυτό να νιώθεις πρόσθετο άγχος. Όμως έχεις και ένα ατού: την εμπειρία των προηγούμενων προσπαθειών σου. Τώρα πια είσαι αρκετά προϊδεασμένη και αυτό το "συν" μπορεί να είναι το κλειδί για να πετύχεις. Να σου πω και ένα μυστικό; Για να καταφέρεις κάτι, οτιδήποτε, αρκεί να το ονειρεύεσαι ειλικρινά: Κάθε βράδυ, λίγο πριν σε πάρει στην αγκαλιά του ο Μορφέας, να οραματίζεσαι τον εαυτό σου σε μια σχολική τάξη να παίζει και να φροντίζει νήπια, να τους μαθαίνει πράγματα, να τα προσέχει. Κάθε βράδυ, συνεχώς. Και κάποια στιγμή, σύντομα, το όνειρο αυτό θα γίνει αλήθεια. Αυτό κάνω πάντα στη ζωή μου και πάντα πετυχαίνει. Καλή επιτυχία!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Ειρήνη!Μας δίνεις θάρρος με την αισιοδοξία σου!Και εγώ πρώτη φορά δίνω και έχω λίγο απογοητευτεί.Αλλά θα κάνω την προσπάθεια μου και ότι γίνει.Πάντως θέλω παρά πολύ να περάσω.Το ονειρό μου ήταν να γίνω εκπαιδευτικός.Εσύ πόσες ώρες την ημέρα διάβαζες?΄γιατι ακούω κάτι εξοντωτικά ωράρια που εγώ δεν μπορώ να ακολουθήσω.

Ειρήνη Μαραγκόζη είπε...

Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ είναι μια δύσκολη δοκιμασία, αλλά όχι ακατόρθωτη. Προσωπικά, διάβαζα κάθε μέρα κι από λίγο. Δεν είμαστε πια 17 χρονών ώστε να έχουμε την πολυτέλεια να αφήνουμε στην άκρη όλες τις άλλες μας υποχρεώσεις και να μελετούμε 8 ώρες καθημερινά. Πιστεύω ότι αρκούν 2 ώρες ουσιαστικού διαβάσματος για 6-8 μήνες. Και η εμπειρία όμως από ιδιαίτερα και φροντιστήρια είναι σημαντική. Καλή τύχη κι αν χρειαστείς κάποια πιο ειδική πληροφορία και μπορώ να σε βοηθήσω, μη διστάσεις...

Βάσω είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη για αλλή μια φορά.Ομολογώ ότι με έχει προβληματίσει η ιστορία.Και πίστευω ότι τα σχολικά δεν σε καλύπτουν.Θα ήθελα αν μπορούσες και θες να μου πεις αν διάβασες κάποια συγκεκριμένα βιβλία.Ελπίζω να βρεθώ και εγώ κάποια στιγμη στη θέση σου.Ηταν όνειρο ζωής να σπουδάσω φιλολογία και ομολόγώ οτι απογοητεύτηκα με τον ανταγωνισμό και την ανεργία που υπάρχει στον κλάδο μας.το e mail μου είναι iridaxt@hotmail.com.